mbmali.loxblog.com
دسترسی و کنترل آسان سیستم از راه دور با TeamViewer 5.0 Build 7418 FINAL


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 2080
نویسنده : علی سلمانی
دسترسی و کنترل آسان سیستم از راه دور با TeamViewer 5.0 Build 7418 FINAL

7d9u2u13

TeamViewer نرم افزاری ساده و سریع برای ارائه قابلیتهایی همچون کنترل از راه دور، به اشتراک گذاریدسکتاپ و انتقال فایل برروی شبکه می باشد که با هر سیستم دیوار آتش و پراکسی NAT کار می کند. به منظور اتصال به رایانه دیگر تنها کافی است نرم افزار را برروی هر دو ماشین بدون نیاز به رویه نصب، اجرا نمایید. با استفاده از شناسه های خودکار اشتراک اولیه که توسط هر دو ماشین تولید می شوند، و وارد نمودن آنها به داخل نرم افزار بلافاصله اتصال برقرار می شود. این برنامه را با داشتن بیش از هزاران کاربر در سرتاسر دنیا، می توان ابزاری استاندارد برای پشتیبانی و کمک به افراد مختلف برای اتصال های راه دور به شمار آورد. این نرم افزار را می توان برای ارائه دادن، در جایی که می توانید دسکتاپ خود را به شریک خود نمایش دهید نیز استفاده نمود. علاوه براین نرم افزار TeamViewer با VNC سازگار می باشد و انتقال اطلاعات را بصورت ایمن و رمزنگاری شده با نهایت امنیت، ممکن می سازد. همچنین برنامه برای استفاده شخصی کاملا رایگان می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار TeamViewer 5.0 Build 7418 FINAL :

  • ارائه قابلیت کنترل از راه دور سیستم از طریق شبکه بدون نیاز به نصب
  • سازگاری با هر سیستم دیوار آتش و NAT پراکسی
  • قابلیت استفاده برای ارائه محصولات، راه کارها و سرویس بصورت راه دور
  • انتقال عالی و ایمن اطلاعات و فایل
  • قابلیت دور زدن دیوار آتش سیستم مورد نظر
  • ارائه عالی ترین استاندارد امنیتی
  • اجرای برنامه بدون نیاز به نصب
  • کارایی بالا و بهینه شده برای اتصال های LAN و اینترنت
  • قابلیت جدید برگزاری ویدئو(صوتی) کنفرانس
  • کار کردن عالی با VoIP

و…


تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 2201
نویسنده : علی سلمانی
عالی ترین نرم افزار ساخت موزیک و ریمیکس صدا – MAGIX Music Maker Premium v16.0.0.30

عالی ترین نرم افزار ساخت موزیک و ریمیکس صدا - MAGIX Music Maker Premium v16.0.0.30

MAGIX Music Maker 16 Premium نرم افزاری عالی و کامل حاصل بیش از ۱۵ سال خلاقیت  ونو آوری در زمینه موسیقی، برای ساخت موزیک، آهنگ های مبهوت کننده، بیت های آزمایشی، و Soundtrack های مهیج می باشد. این نرم افزار محیطی ساده را برای شروع ارائه می نماید و به شما اجازه می دهد تا چگونگی حس غوطه ور شدن در اعماق هنر ساخت موزیک را با تمام وجود تجربه نمایید، آرشیو عظیمی از صدا و روش ابتکاری ویژه برای خلق موزیک های اروجینال در کنار عملکردهای سودمند فراوانی که بسته ای کامل و بی همتا برای ساخت آهنگهای خود را بصورت یکجا برای شما فراهم می آورد. نسخه Premium نرم افزار، قابلیتهای اضافی بهمراه صداهای اضافی ، افکتها و عملکردهای بیشتر ارائه می نماید که  نمونه ای با کیفیت عالی پریمیوم ، دستگاههای مجازی، حلقه های  MIDI ، کنسولهای میکس کننده سازگار شده، و افکتهای اختصاصی، نیز به شما ارائه می دهد. می توانید با استفاده از چرخه های صوتی از پیش تهیه شده ، ماشین درام ، و ترکیب کننده صوت جدید نرم افزار، ضبط های منحصربفرد خود را انجام دهید. علاوه براین، شما می توانید ضبط های خود و یا MP3 های مورد علاقه خود را وارد نرم افزار نموده، یا ترکهای مورد نظرخود را از سی دی وارد نموده و به آسانی آنها را برای ضبط های خود ویا بخشی از آن را توسط نرم افزار ریمیکس نمایید. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود آهنگ های خود، صوتها و نیز صداهای آلت های موسیقی را ازطریق میکروفون وبا استفاده از میکس کننده حرفه ای برای کنترل تمام افکتهای صوتی، برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن، ضبط و ویرایش نمایید. حالت جدید Easy Mode نرم افزار این امکان را فراهم می آورد تا ضرب آهنگهای آماده پخش رادیویی را حتی مبتدیان نیز بدون نیاز به زمان برای یادگیری و یا دانش قبلی بتوانند بسازند. با توجه به ویژگی جعبه اطلاعات نرم افزار دیگر تمامی عملکردهای مهم در حین کارکرد برنامه قابل درک می باشند. توسط ابزار شیار جدید BeatBox 2 قادر خواهید بود تا ضرب آهنگ هایی باورنکردنی را به آسانی غیر قابل تصور برای خود بسازید، بیش از ۱۵۰۰ صوت جدید و جاری در الگوهای معاصر برد وسیعی از عملکردها را دریکجا جمع نموده است. از این رو Magix Music Maker 16، به شما هرآنچه از یک منبع کامل می خواهید را ارائه می نماید :  از ساخت آهنگهای خود و آلبومهای کامل برروی سی دی گرفته تا ریمیکس نمودن MP3 ها برای انتشار.

00_header_muma15_premium_neu_us_03

قابلتیهای کلیدی جدید نرم افزار MAGIX Music Maker Premium v16.0.0.30 :

  • Vandal SE : یک تقویت کننده گیتار با صحت صدای غیرقابل باور
  • Essential FX به همراه افکتهای بیشتر
  • بیش از ۳۵۰۰ صوت و حلقه صوتی تطبیق پذیر
  • بسته های صوتی اضافی برای Revolta 2  و  Vita
  • اکولایزر ۴ باند برای هر کانال در داخل میکس کننده
  • قابلیت پخش بصورت آلت موسیقی توسط صفحه کلید کامپیوتر

قابلیتهای کلیدی نرم افزار MAGIX Music Maker Premium v16.0.0.30 :

  • آرشیوی عظیم از صوت ب ارائه بیش از ۳۵۰۰ صدا و حلقه صوتی
  • قابلیت ضبط برروی ۹۶ فرمت صوتی و ترکهای MIDI
  • کنسول میکس شامل میکس فراگیر ۵٫۱، افکتها و ابزارهای ریمیکس، و ترکیب کننده های آنالوگ
  • قابلیت رایت سی دی با استاندارد رسمی برچسبهای موزیک و ضبط بازار

و…


تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 2043
نویسنده : علی سلمانی
مجموعه آموزش های ضروری تری دی مکس ۲۰۱۱ از شرکت لیندا

امروزه محصولات آموزشی چندرسانه ای در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این مجموعه ها به دلیل ایجاد ارتباط نزدیکتر با کاربر در امر آموزش به افراد کمک بسیاری می کنند. شرکت Lynda یکی از بزرگترین شرکت های ساخت فیلم های آموزشی در سراسر جهان به شمار می رود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و … را به صورت مجموعه های چندرسانه ای آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.

پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش کار با نرم افزار تری دی مکس ۲۰۱۱ را به شما معرفی کنیم، در این فیلم به شما چگونگی استفاده از این نرم افزار برای ایجاد محتوای دیجیتالی، به طور گسترده  در صنایع مختلف از جمله معماری، طراحی صنعتی ، تصاویر متحرک، بازی و دنیای مجازی  آموزش داده می شود.این فیلم مدل سازی چند ضلعی ها، منحنی ها، سطوح، تعریف خواص سطح با مواد و نقشه ها، راه اندازی دوربین ها و چراغ ها، متحرک سازی اشیاء، و ارائه خروجی نهایی را به شما آموزش می دهد. این فیلم به همراه سورس فایل های تمرینی (Exercise) می باشد که سایت بین دانلود برای شما عزیزان آماده کرده است.

مباحث ارائه شده در مجموعه آموزشی Lynda.com 3Ds Max 2011 Essential Training شامل:

Getting familiar with the 3ds Max interface

Creating shapes and splines

Modeling Loft objects

Creating motion graphics

Modeling with polygons and subdivisions

Modeling with NURBS

Shading objects with materials and maps

Setting up camera and scene layout

Lighting basic scenes

Animating objects with keyframes

Editing keyframes in the Curve Editor

Constructing and animating hierarchies

Using animation Constraints

Animating particle systems

Rendering animations to disk

دانلود مجموعه آموزشی Lynda.com 3Ds Max 2011 Essential Training -  با حجم ۱٫۹۶ گیگابایت

سرور BinDownload:

قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم | قسمت پنجم | فسمت ششم

 پسورد فایل ها: www.bindownload.com


تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 1727
نویسنده : علی سلمانی
آموزش مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی با Telephone English

مجموعه حاضر، آخرین سری از کتابهای راهنمای مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی می باشد که تقدیم کاربران عزیز سایت می گردد . در این مجموعه، سطح نسبتا پیشرفته تری مورد نظر مولفان آن قرار داشته است و بیشتر به زمینه هایی توجه گردیده که شاید زبان آموزان مبتدی هرگز توجهی به آن نداشته باشند! از این موارد می توان به نمونه هایی چون سوء تفاهمات لفظی ، اصطلاحات نامفهوم ، کلمات با معنی دو گانه و …. اشاره نمود.

بسته آموزشی فوق محصول سال ۲۰۰۶  انتشارات  Macmillan میباشد و محتوی PDF متن آموزشی و فایل MP3  صوتی راهنما می باشد. به نظر بیشتر منتقدین، طراحان این بسته آموزشی در رسیدن به هدف خود (که بالاتر بردن سطح مهارت در  ارتباط تلفنی غیر انگلیسی زبانان عنوان گردیده) تا حد بسیاری موفق بوده اند و موارد به کارگیری آن به نتایج موفقیت آمیزی منجر گردیده است.



:: برچسب‌ها: آمزش , آموزش مکالمه , آموزش زبان انگلیسی , دیکشنری , دیکشنری آنلاین , ,
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 1436
نویسنده : علی سلمانی
مدیریت و ویرایش حرفه ای تصاویر خود با Zoner Photo Studio Professional v13.0.15

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از دوربین های دیجیتال و یا دوربین های گوشی تلفن همراه خود اقدام به عکسبرداری از منظره های و لحظه های مختلف روزمره خود می کنند. بسیاری از کاربران برای نگهداری عکس های خود از برنامه های مدیریتی و ویرایشی مختلفی استفاده می کنند. استفاده از این نرم افزارها به کاربران در نگهداری صحیح و اصولی تصاویر خود بسیاری مفید می باشد. کاربران تصاویر را به صورت دسته بندی شده و منظم نگهداری می کنند و همچنین در صورت نیاز به ایجاد تغییرات بر روی تصاویر می توانند از از ویرایشگر موجود در این برنامه های مدیریتی استفاده نمایند. نرم افزار های مختلفی را امروزه برای انجام چنین اموری می توان یافت که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

Zoner Photo Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خوهند بود تا اقدام به نگهداری عکس ها و تصاویر خود به صورت اصولی و دسته بندی شده نمایند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشد. این نرم افزار علاوه بر امکانات مدیریتی دارای ابزارهای مختلف ویرایشی نیز می باشند که به کمک آن ها کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر خود را ویرایش نموده و همچنین می توانند از افکت های مختلف موجود در برنامه برای ایجاد تغییرات بر روی تصاویر نیز استفاده نمایند. یکی دیگر از ویژگی های جالب این نرم افزار ارائه عکس های ماهواره ای از کره زمین می باشد که البته این ویژگی به وسیله اینترنت و با ایجاد ارتباط میان ابزار سایت Google می باشد.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزارZoner Photo Studio Professional v13.0.15 :

- پشتیبانی و تهیه تصاویر GPS و ماهواره ای

- قابلیت ویرایش تصاویر به کمک ابزار موجود

- توانایی قرار دادن افکت های مختلف تصویری بر روی عکس ها

- قابلیت مدیریت بر تصاویر به صورت دسته بندی شده

- توانایی ساخت گالری های عکس از تصاویر در فرمت های مختلف

- قابلیت ساخت فایل های PDF از تصاویر

- توانایی ارسال عکس به نامه های الکترونیکی و یا سرورهای اینترنتی از طریق FTP

- توانایی کپی تصاویر بر روی Cd وDVD

و …


تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 2466
نویسنده : علی سلمانی
بازی اکشن هیجانی زیبای فرار از زندان : توطئه – Prison Break: The Conspiracy

بازی زیبای فرار از زندان با عنوان Prison Break: The Conspiracy در ژانراکشن هیجانی با داستانی بسیار زیبا و جذاب با گرافیک عالی سرانجام در مارس ۲۰۱۰ توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید!

بازی Prison Break: The Conspiracy یک اکشن هیجانی با عنوان برگرفته از سریال تلویزیونی به همین نام یعنی فرار از زندان که توسط شبکه فاکس تهیه و پخش می شد و توانست در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری در میان علاقمندان به این ژانر فیلم ها پیدا نماید می باشد که توسط کمپانی ZootFly در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۰ برای کنسول های ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و ومایکروسافت ویندوز منتشرگردید. بدون شک بسیاری از علاقمندان این سریال تلویزیونی فوق العاده زیبا و هیجانی انتظار ساخت و طراحی بازی داستان فرار از زندان را داشته اند که این آرزو اکنون محقق شده است، نقش اصلی این بازی یک مامور کمپانی (Company) که در صورتی که این سریال را تماشا کرده باشید به خوبی با آن آشنا می باشید، به نام “تام پکستون” (Tom Paxton) است که به زندان ایالتی “فاکس ریور” برای یافتن این مسئله که چرا “مایکل اسکوفیلد” (قهرمان مجموعه تلویزیونی فرار از زندان)، کسی که هیچ سوء پیشینه ای از جر م و جنایت ندارد به یک سارق بانک تبدیل شده است. داستان بازی بصور موازی با فصل اول سریال “فرار از زندان ” پیش می رود، پکستون با چندین کاراکتر که در سریال آنها را مشاهده نموده اید رو در رو می شود و وقایع کلیدی را از دیدگاه خود تجربه می کند. Prison Break: The Conspiracy با داستانی گیرا و جذاب موازی فصل اول سریال تلویزیونی تحسین برانگیز کمپانی فاکس شما را بگونه ای وارد دنیای Prison Break می نماید که عرگر تاکنون تجربه آن را نداشته اید.

اطلاعاتی در مورد بازی Prison Break: The Conspiracy :

  • شرکت سازنده بازی : کمپانی Deep Silver
  • شرکت ناشر بازی : کمپانی ZootFly
  • تاریخ رسمی انتشار رسمی بازی : ۳۰ مارس  ۲۰۱۰
  • ژانر بازی : اکشن هیجانی، ماجراجویی
  • سطح دشواری بازی : متوسط
  • مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
  • درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen -  مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۲ سال و بالاتر

این بازی زیبا تمامی تمامی نقاط قوت موجود در سریال تولویزیونی فرار از زندان را مانند داستانی گیرا و جذاب، کاراکترهای متمایز و اکشن با تعاملات سریع را دارا می باشد. با استفاده از مهارتهای بالا رفتن و حرکات مخفیانه، مامور پکستون مکانهای مختلفی از لوکیشن های موجود در سریال را می یابد که همگی بصورت دقیق و با جزئیات ظریف به تصویر کشیده شده اند. بنابر اعلام Gamespot تمامی کاراکترهای اصلی سریال به غیر از دکتر” سارا تنکردی” که نقش آن را Sarah Wayne Callies ایفا می نمود برای شخصیت های خود در این بازی صحبت می کنند.

ویژگی های منحصر بفرد بازی Prison Break: The Conspiracy :

  • چشم اندازی جدید بر داستان سریال فرار از زندان در جریان بازی
  • بکار رفتن مهارتهای بالا رفتن و حرکات مخفیانه متعدد در لوکیشن هایی که در سریال مشاهده نموده اید
  • تجربه وقایع Prison Break بگونه کاملا محسوس و واقعی به طرزی که هرگز تجربه آن را نداشته اید
  • داستان گیرا و جذاب، رمزآلود که توسط نویسندگان اصلی سریال نوشته شده است
  • صحبت نمودن تمامی کاراکترهای اصلی فیلم بجز دکتر “سارا تنکردی” به جای شخصیتهای خود مانند Dominic Purcell, Wentworth Miller, and Robert Knepper
  • گیم پلی سبک مخفیانه وعمیق بگونه ای که کاراکتر اصلی می تواند در سایه ها راه برود، در صندوق ها مخفی شود، از پوششی به پوشش دیگر بغلتد، قفل ها را باز کند و…
  • بکار رفتن عناصر حرکتی مختلف مانند پایین رفتن از لوله ها، بالا رفتن از میله ها، بالا رفتن از دیوارها وآویزان شدن از لبه ها و برآمدگی برای مخفی ماندن
  • مناسب برای تمامی انواع علاقمندان بازی های رایانه ای با درجات سختی مختلف

و…

 

حداقل نیازمندیهای سیستمی برای اجرای بازی Prison Break: The Conspiracy :

OS: Windows XP, Vista, or 7

Processor: Dual core CPU (any Core 2 Duo or better

Memory: 1GB RAM

HDD: 8 GB

Graphics: DirectX 9, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800, GeForce GT220 and above)

DirectX ®: DirectX 9.0c

 

نیازمندیهای سیستمی پیشنهادی برای اجرای بهتر بازی Prison Break: The Conspiracy :

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

راهنمای خرید !


کلیه خرید های فروشگاه به دو صورت قابل انجام است :

خرید سی دی بصورت پستی : ابتدا خرید کنید و پس از رسیدن محصول توسط مامور پست هزینه را طبق فاکتور به مامور پست پرداخت کنید. [ راهنمای خرید پستی ]


خرید سی دی بصورت نقدی: 10% تخفیف ویژه افرادی که وجه سفارش را مستقیماً به حساب بانکی فروشگاه واریز می کنند.مزایا : کلیه سفارشات در این قسمت با پست پیشتاز فرستاده می شود و سریعتر از خرید حالت پستی به دست مشتری خواهد رسید [ راهنمای خرید نقدی ]


نکات مهم :

بسته بندی : کلیه محصولات در پکیج شیک و اختصاصی محصول و با بسته بندی ضد ضربه ارائه میگردد.

تماس با ما : درصورت بروز هر گونه مشکل ، تاخیر یا انصراف از وضعیت سفارش فقط با ما تماس گرفته و از ثبت مجدد خودداری کنید.

گارانتی : کلیه محصولات دارای خدمات پشتیبانی می باشند. درصورت مواجه شدن با مشکلی ، موضوع را از طریق فرم تماس با ما مطرح کنید.

سفارش مستقیم: درصورت خرابی یا کند بودن لینک های "خرید پستی" سفارش خود را ازطریق سفارش مستقیم ثبت کنید.

 

تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 2148
نویسنده : علی سلمانی
دانلود بازی Dead Space 2 – فضای مرده ۲، نسخه کم حجم

Dead Space 2 دومین قسمت از بازی ترسناک فوق العاده زیبا و مهیج “فضای مرده” در ژانر سوم شخص شلیک کننده می باشد، که با جوی بسیار هولناک تر، عظیم تر و البته زیباتر از نسخه پیشین خود با بهره گیری از موسیقی، گرافیک و صحنه های اکشن فوق العاده زیبا و درگیرکننده ژانر بازی های اکشن ترسناک را به مرحله جدیدی وارد می نماید و بازی کننده را برروی صندلی خود از شدت ترس میخکوب می نماید! این بازی توسط استودیوی Visceral Games تولید شده و پس از پیش نمایش های عالی و موفق که توانست نظرمثبت تمامی منتقدین را بخود جلب نماید، سرانجام در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ توس کمپانی Electronic Arts برروی پلتفرم های PlayStation 3 ،Xbox 360  و Microsoft Windows منتشر شد.

داستان بازی در سال ۲۴۱۷ و سه سال پس از وقایع نسخه اول بازی روی می دهد و شما بار دیگر در نقش Isaac Clarke وارد ماجرای سراسر وحشت و دلهره‌ی دیگری در ایستگاه فضایی که زمانی جمعیت فراوانی را در خود جای می داده است، اما اکنون تنها بوی خون و مرگ می‌دهد و تاریکی و ترس آن را فرا گرفته به نام Sprawl در “تایتان” یکی از قمرهای سیاره مشتری قرار خواهید گرفت. بازی در حالی شروع می شود که ایزاک از کمایی طولانی در بیمارستانی واقع در شهر” اسپراول” بیدار می شود و باردیگر با کابوس وحشتناک و دیوانه کننده جدیدی روبرو می شود، در نبردی دیوانه وار، تحت تعقیب توسط نیروهای حکومت و کابوس هایی از نامزد مرده خود، ایزاک هرکاری برای نجات خویش انجام می دهد تا ازشهر هولناک و بی رحم Necromorph ها بگریزد. در این نسخه Isaac از لباس جدید و همچنین ابزار و سلاح‌های متعدد و تازه‌ای برای نابودی Necromorph ها به اشکال مختلف بهره می‌برد، علاوه بر این این نسخه دارای حالت چند نفره نیز خواهد بود که در آن می‌توانید در یکی از دو گروه انسان‌ها و Necromorph  ها با دوستان خود به رقابت بپردازید.

اطلاعاتی در مورد بازی Dead Space 2 :

  • شرکت سازنده بازی : کمپانی Visceral Games
  • شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Electronic Arts
  • تاریخ رسمی انتشار بازی : ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱
  • ژانر بازی : اکشن ترسناک – سوم شخص
  • میزان دشواری بازی : متوسط
  • مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
  • درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۷ سال و بالاتر

 

حداقل نیازمندی های سیستمی برای اجرای بازی Dead Space 2 :

OS: Windows XP (SP2), Windows Vista, Windows 7
Processor: Pentium Dual Core E5300 2.6GHz / Phenom II X2 550
Memory: 2 GB (Vista or Win7) or more
Hard Drive: At least 10 GB of free space
Video Memory: GeForce 9800 GTX+ / Radeon HD 3870
DirectX: DirectX 9.0c compatible sound card
Keyboard and Mouse
CD/DVD Rom Drive

دانلود بازی Dead Space 2 -  با حجم ۴٫۸۵ گیگابایت

سرور BinDownload:

قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم | قسمت پنجم | فسمت ششم | قسمت هفتم |قسمت هشتم | قسمت نهم | قسمت دهم | قسمت یازدهم | قسمت دوازدهم قسمت سیزدهم

 پسورد فایل ها: www.bindownload.com

منبع:  خدمات موش واره

 


خدمات اینترنتی موشواره

آیا از این سایت خوشتان آمده وراضی هستی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود انواع برنامه بازی فیلم و... و آدرس http://www.mbmali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 228
بازدید ماه : 680
بازدید کل : 81704
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com